Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jiska van Gemeren - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jiska van Gemeren - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Op 3 februari vertrek in naar Suriname om daar mijn LIO (eindstage) als Lerares Nederlands te lopen. Ik ga lesgeven op een MULO in Paramaribo en wanneer ik tijd heb natuurlijk zoveel mogelijk van het land bekijken! Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van mijn verhalen en hoop jullie weer te zien na 25 mei!!

Recente Reisverslagen:

27 April 2007

In the jungle, the mighty jungle...

05 April 2007

Het land dat draait om 1 stad...

25 Februari 2007

maanden lijken weken, weken lijken dagen...

06 Februari 2007

Mijn eerste dagen als Bakra
Jiska

Op 3 februari vertrek in naar Suriname om daar mijn LIO (eindstage) als Lerares Nederlands te lopen. Ik ga lesgeven op een MULO in Paramaribo en wanneer ik tijd heb natuurlijk zoveel mogelijk van het land bekijken! Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van mijn verhalen en hoop jullie weer te zien na 25 mei!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10493

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 25 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: